szkolnylug.pl

szkolnylug.pl

zajecia dla dzieci 2 letnich warszawa

zajecia dla dzieci 2 letnich warszawa Dzieci często postrzegają spontaniczną osobisty „rozmowę” jako jednokierunkowej wykładu i dać nam oszklone spojrzenie – czy zauważyłeś?

Zamiast tego, używając innej osobie konkretnego poza-rodzinny lub zdarzenie (jak jeden „w wiadomościach”), daje poczucie bycia obserwatorem z emisją. Widząc problem z nieznacznego rodziców i dzieci na odległość można mówić aboutthem i ich problemy – je lub whatthey lub jak który pracował dla nich – to nie jest aż tak osobisty lub otwarty na krytykę osobistego lub zakłopotania.

Oto kilka wskazówek do łączenia z dzieckiem i dowiedzieć się, co on / ona myśli:

Bądźcie czujni! Bądź na wypatrywać w gazecie, on-line oraz w telewizji wiadomości historie, które mogą otworzyć dyskusję. To może być o seksie, narkotykach lub muzyki – może to być na temat bezpieczeństwa osobistego – może to być około zachowań szkolnych lub edukacji. Wiadomość jest pełna pomysłów – codziennie!

Zapytaj, czy dziecko usłyszał historię (w wiadomościach, w formie papierowej lub on-line), około _____. Jeśli nie, wyjaśnić, co dzieje się w tej historii. Jeśli tak, to pytanie: „Co sądzisz o tym?”

Bądź przygotowany, aby zadać pytania otwarte, tak że nie dostanie „uh” lub „tak” lub „nie”. Spróbuj pytania typu „Co sądzisz myślał?” lub „Co pan sobie wyobrazić, uważał się wydarzy?” albo „Jak myślisz, dostał w tej kłopotliwej sytuacji?”.

Unikaj zadawania pytań lub prowadząc osobiste, takie jak: „Nie zrobiłbym tego, prawda?” lub (co gorsza): „Nie byłoby na tyle głupi, aby myśleć, że, prawda?” lub „Jak mogę być pewien, że nie będzie się dostać do tego typu kłopoty?”.

Zadawać pytania i dać dziecku dużo czasu, aby zareagować.

Unikaj osądzania jego / jej reakcja, pojęć i przekonań. Zauważ swoją skłonność lub chęć głoszenia i nauczania, a nie. Padają pytania otwarte, więc dziecko może zachować podział i rozmawiać.

– autor artykułu